جهان تجارت

مزایای خودپرداز غیرنقدی بانک شهر

مزایای استفاده از خودپرداز غیرنقدی بانک شهر

در دنیای پرتلاطم امروز، تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و بانک‌ها نیز برای رفاه حال مشتریان خود از جمله راهکارهای هوشمند لازم استفاده کنند. یکی از روش‌هایی که بانک‌ها برای رفاه حال مشتریان خود بهره می‌برند، استفاده از خودپرداز غیرنقدی است که به دلایل مختلفی مزایای بسیاری برای مشتریان ایجاد می‌کند. در این مقاله به بررسی مزایای استفاده از خودپرداز غیرنقدی بانک شهر می‌پردازیم.

  1. راحتی و سرعت در انجام تراکنش‌های بانکی

یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از خودپرداز غیرنقدی، راحتی و سرعت در انجام تراکنش‌های بانکی است. با استفاده از خودپرداز غیرنقدی، مشتریان قادر به انجام تراکنش‌های مربوط به واریز و برداشت پول، انتقال وجه و دیگر تراکنش‌های بانکی هستند. همچنین با استفاده از این دستگاه، نیازی به صحبت با کارمندان بانکی برای انجام تراکنش نیست و مشتریان می‌توانند به راحتی و در هر ساعتی از شبانه‌روز اقدام به انجام تراکنش‌های خود کنند.

  1. کاهش هزینه‌ها

استفاده از خودپرداز غیرنقدی می‌تواند هزینه‌های حذف کاغذ را نیز کاهش دهد. با استفاده از این دستگاه، مشتریان در صف منتظر شدن برای انجام تراکنش‌های بانکی نخواهند بود و بانک همچنین نیازی به استخدام کارمندان بیشتر نخواهد داشت. این به معنی کاهش هزینه‌هایی است که بانک باید برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، اجاره فضا و سایر هزینه‌های عملیاتی بپردازد.

  1. افزایش امنیت

از آنجایی که خودپرداز غیرنقدی بانک شهر با استفاده از چندین لایه از امنیتی از جمله رمزگذاری و تأیید هویت کاربر از طریق کارت بانکی و پین کد، امنیت تراکنش‌های بانک را افزایش داده است.

کش لس های دیواری بانک شهر دارای سود پذیرنده شتابی 60 درصد و معافیت مالیاتی میباشد

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

02128423490

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید

دستگاه کش لس(Cashless ATM) که آن را با نام کیوسک بانکی غیر نقدی نیز می‌شناسند، در واقع نوعی دستگاه atm می باشد که تمامی تراکنش